Δελτίο Τύπου Νο 4: Κυριαρχία Καρπάνων!

Karpanos Karpanos

Με κέντρο τα Αθίκια Κορινθίας πραγματοποιήθηκε ο πέμπτος γύρος του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ, το 5ο Φθινοπωρινό Ράλλυ που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ). Η αναμενόμενη «κόντρα» για την κορυφή δεν έγινε τελικά, ωστόσο δεν έλειψαν οι μονομαχίες για τις πιο πίσω θέσεις που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Ο καιρός έκανε το χατίρι οδηγών, θεατών και οργανωτών με την ηλιοφάνεια και τη συννεφιά να εναλλάσσονται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Κυρίαρχοι ήταν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X R4) που τέθηκαν επικεφαλής από την πρώτη ειδική διαδρομή και …δεν κοίταξαν πίσω τους. Βέβαια, το δίδυμο από την Πάτρα δεν έκανε ένα απροβλημάτιστο Φθινοπωρινό Ράλλυ, καθώς αντιμετώπισε για άλλον έναν αγώνα πρόβλημα με τα διαφορικά, ωστόσο δεν του στοίχισε και δικαίως ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, κερδίζοντας και τις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Το καλύτερό τους αποτέλεσμα σε αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος πέτυχαν οι «Αμερικάνος»-Παναγιώτης Κουκλιαμπής με το Mitsubishi Lancer Evo IX που κινήθηκαν ταχύτατα στις ειδικές της Κορινθίας.

Amerikanos Koukliambis

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι «Mider»-Μαριάννα Φαρμάκη με Subaru Impreza που επανεμφανίστηκαν στην άσφαλτο και τα κατάφεραν περίφημα. Μάλιστα, στο τελευταίο κομμάτι της ειδικής διαδρομής του Άγιου Ιωάννη αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα, χωρίς εν τέλει να τους κοστίσει κάποια θέση στη γενική. Για μόλις μισό δευτερόλεπτο έμειναν εκτός βάθρου οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII) που ξεκίνησαν νωχελικά, ανέβασαν όμως πολύ γρήγορα ρυθμό και εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους, σε έναν από τους καλύτερους αγώνες τους, όπως οι ίδιοι δήλωσαν. Εκτός από την τέταρτη θέση στη γενική, οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος στην F2 απέδειξαν πως είναι ανταγωνιστικοί και στην άσφαλτο, ολοκληρώνοντας στην κορυφή στη δικίνητη κατηγορία και στη Λάρισα θα διεκδικήσουν τον τίτλο.

 Mider Farmaki

Πέμπτοι τερμάτισαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza STi R4), που ανέβηκαν μία θέση στην Power Stage, αν και ταλαιπωρήθηκαν με τα διαφορικά. Οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza STi N12) ακολούθησαν, εμπρός από τους έβδομους και δεύτερους στην F2, Γιώργο Κοπανάκη-Χρήστο Φαρμάκη (Opel Corsa S1600). Οι Διονύσης Τροβάς-Γιάννης Κόλλιας με το «σκληρό», όπως δήλωσε ο οδηγός, BMW M3 ολοκλήρωσαν στην όγδοη θέση, με τους ένατους Παντελή Τζικόπουλο-Παναγιώτη Πανταζόπουλο (Ford Escort MKII) να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην F2.

Bozionelos Panaritis

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Παναγιώτης Αθανασόπουλος – Ανδρέας Ανδριόπουλος (Peugeot 205 Rallye). Με αντεπίθεση διαρκείας, οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Peugeot 206 Kit Car) θριάμβευσαν στη C5, ενώ στη C6, οι Γιώργος Μπάσδελης-Παναγιώτης Δούρδουμας (Nissan Micra K12) ήταν οι ταχύτεροι.

 Kopanakis Farmakis

Μεγάλοι άτυχοι ήταν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI) που εγκατέλειψαν στα πρώτα μέτρα της εναρκτήριας διαδρομής του αγώνα, από άξονα, χάνοντας έτσι την ευκαιρία να περάσουν στην κορυφή του Πανελληνίου πρωταθλήματος. Άδοξο τέλος για τους Στέλιο Χαλδαίο-Κωνσταντίνο Σαμαρά (Citroen C2 R2) που κατάφεραν να σκαρφαλώσουν μέχρι και την τρίτη θέση γενικής, όταν εγκατέλειψαν από ντίζα συμπλέκτη.

Tzikopoulos Pantazopoulos

Από τα 33 πληρώματα που εκκίνησαν, τερμάτισαν τα 25. Τελευταία στροφή του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ είναι το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας που έχει ως έδρα τη Λάρισα και θα διεξαχθεί στις 14 και 15 Οκτωβρίου.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

Νίκος Καρπάνος: Είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα και την απόδοσή μας. Αντιμετωπίσαμε για άλλον έναν αγώνα πρόβλημα με τα διαφορικά και δυσκολευτήκαμε στις φουρκέτες. Είναι κάτι που πρέπει να λύσουμε. Κατά τα άλλα, ήταν ένας όμορφος αγώνας και άξιζε!

«Αμερικάνος»: Το διασκεδάσαμε και καταφέραμε μάλιστα να τερματίσουμε δεύτεροι. Όλα πήγαν μια χαρά και πρέπει να ευχαριστήσω το μηχανικό μου για την πολύ καλή δουλειά και το τέλειο στήσιμο του αυτοκινήτου.

«Mider»: Αντιμετωπίζαμε πρόβλημα με τα φρένα και στα τρία περάσματα από τον Άγιο Ιωάννη, οπότε σε αυτό το κομμάτι δεν πιέζαμε. Είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Φέτος δεν θα κάνουμε κάποιον άλλο αγώνα.

Γιάννης Μποζιονέλος: Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας και παράλληλα πετύχαμε το στόχο μας! Ήταν από τα καλύτερα ράλλυ που έχουμε κάνει. Θα διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα της F2 στη Λάρισα.

Γιώργος Κοπανάκης: Ξεκινήσαμε μουδιασμένα, ωστόσο σιγά σιγά βρήκαμε ρυθμό. Δεν είχαμε κάποιο απρόοπτο, ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα!

Παντελής Τζικόπουλος: Στις αρχές του Άγιου Ιωάννη έσπασε η εμπρός δεξιά ανάρτηση και παλεύαμε να το φέρουμε στον τερματισμό της ειδικής. Ευτυχώς τα καταφέραμε, το πρόβλημα λύθηκε στο σέρβις και τερματίσαμε! Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας, καθώς με τα λίγα μόλις χιλιόμετρα απλών δεν κουραστήκαμε ιδιαίτερα. Συγχαρητήρια στην οργάνωση και μακάρι αρκετές λέσχες να ακολουθήσουν την ίδια συνταγή στο μέλλον.

Νικητές επιμέρους κατηγοριών:

C2: Νίκος Καρπάνος / Δημήτρης Καρπάνος – Mitsubishi Lancer Evo X R4

C3 – C4: Γιάννης Μποζιονέλος / Βαγγέλης Παναρίτης – Ford Escort RS 2000 MKII

C5: Νικόλαος Χαλιβελάκης / Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης – Peugeot 206 Kit Car

C6: Γιώργος Μπάσδελης / Παναγιώτης Δούρδουμας – Nissan Micra K12

 

Απόστολος Παλάτος

Γραφείο Τύπου

Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ)